weblap a kezdetektől

 2012.01.22. 20:31

 A napokban sokat olvastam arról, hogyan lehet elindítani egy honlapot. Sokat tanultam, összegyűjtöttem egy csomó infót, és most megpróbálom összerakni a lapomat.
De előbb egy kis pihenésre gondoltam, hogy a fejemben rendszereződhessenek és letisztulhassanak a gondolatok.
Színeken agyalok: lila, rózsaszín, zöld...
Betűtípus: Book Antiqua Tetszik?
Színezzem a betűket?
Azt hiszem marad a fekete... 

Ámbár a színektől vidám lesz...
Hamarosan jöhet a tartalom is. Most még kockás füzetbe, ami ugyebár nem is létezik, de mindenki így hívja. Legyen négyzetrácsos!
Jön a csemetém, hogy rajzoljam meg neki a téglatest hálóját, mert holnapra meg kell csinálni és nem akarja elrontani, meg a múltkorira is 5-öst kapott. Na ja, de legalább nézte hogyan kell csinálni :-))
Ráadásul valami majmos filmet kell nézni és hallgatni, amitől képtelen vagyok koncentrálni. Utálom a majmokat, de a gyerek imádja. Mi mindent képesek vagyunk elviselni mi, szülők!
-Anya, szeretnéd, ha a kocsinkra mászna egy csapat majom?
-Brrr!

 

:-) Matekos üdvözlettel: Katica (-:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://matek1x1.blog.hu/api/trackback/id/tr503719529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása